language arrow_drop_down
SE NO EN
share

Support og applikationsdrift

Det kræver effektivt management af jeres informationssystemer at sikre løbende forbedringer og at få det meste ud af jeres investeringer.

Det er ikke nogen let opgave at forbedre ydelsen og værdien af jeres applikationer, især ikke med den nuværende globale konkurrence. Stramme budgetter, større systemkompleksitet, krav om kundeservice og skiftende forretningsbehov gør det svært for virksomheder at sikre, at deres applikationer leverer den højest mulige værdi. Det kan Prevas hjælpe med. Vi tilbyder ydelser inden for applikationsdrift og har ekspertisen og kompetencerne, samt systemer af den kvalitet, som I skal bruge til at opbygge, køre og videreudvikle de applikationer, der styrer jeres produktion og anlægsaktiver.

Systemsupport

Prevas supporterer både små og store kunder med et bredt udvalg af tjenester.

  • produktforbedringer og produktopdateringer
  • support til slutbrugere
  • forebyggende systemvedligeholdelse

En del af vores kunder er afhængige af vores globale support året rundt. Andre kunder har bare brug for garanterede svartider i arbejdstiden. Uanset hvilke behov du har, så finder vi sammen et supportniveau, som passer til dig og din organisation. Mere om kundesupport.

Applikationsdrift

Jeres forretningskritiske applikationer skal være tilgængelige, yde optimalt og hele tiden køre, samtidig med at der er styr på driftsomkostningerne. Prevas' applikationsdrift er baseret på bedste praksis og industristandarden ITIL, som vedrører styring af IT-tjenester.

Den professionelle måde, hvorpå vi sørger for driften af jeres applikationer, øger værdien af disse aktiver i jeres virksomhed, fordi vi sikrer en høj tilgængelighed og en høj ydeevne og styrer omkostningerne. Denne tjeneste giver følgende fordele:

 

  • Sikker drift af applikationen uden forstyrrelser og afbrydelser
  • Garanterede svartider ved brug af applikationen
  • Professionel styring og håndtering af ændringer
  • Automatiserede driftsprocedurer med overvågning og advarsler
  • Samlet ansvar for og opfølgning på fejl eller forespørgsler fra registrering til løsning og feedback
  • Hurtig fejlfinding og administration af applikationer i tæt samarbejde med server- og databaseadministratorer
  • Øget indtjening gennem lavere omkostninger, bedre tilgængelighed og mere tilfredse brugere
  • Administration af tredjepartsleverandører

FIND MERE INFORMATION HER

HVAD ER DIN TEKNISKE UDFORDRING?

Kontakt os

Henrik Møller

President Prevas A/S

Tel +45 29 49 92 02

E-post

Kontakt os

Søren W. Mathiasen

Vice President Sales & Marketing

Tel +45 20 99 76 01

E-post

Kontakt os i dag, hvis du vil vide mere om, hvilke løsninger vi kan tilbyde din virksomhed.

Book et møde med os!

Vi vil gerne møde dig!




Referencer

  • Göteborgs Spårvägar

    Göteborgs Spårvägar digitaliserer vedligeholdsarbejdet

  • Carlsberg

    Ramlösa tager højde for øget produktion

  • GKN Driveline

    Kollaborativ robot i serieproduktion

  • Löfbergs kafferisteri

    Cloudbaserede vedligeholdssystem

Hvad er din tekniske udfordring?

Kontakt os

Følg os på de sociale medier

Deltag i samtalen